1. 8 najbardziej stylowych ojców, od których możemy uczyć się mody
  2. Poszetki – znajdź idealny wzór dla siebie
  3. Przedwojenne koktajle. Czy wiesz co serwowano dawno temu w kraju nad Wisłą?
  4. 3 pomysły na sportowe stylizacje na co dzień
  5. Jak wzmocnić pewność siebie? 5 kroków, które warto wykonać
  6. Najlepsze fryzury na lato 2021
  7. Lekcja stylu: czego nauczyliśmy się od George’a Clooneya?
  8. Do czego nosić półbuty?
  9. Dlaczego męska odżywka do włosów to kosmetyk, którego nie powinno się omijać w codziennej pielęgnacji?
  10. Modne modele męskich toreb do pracy
  11. Czy wiesz, które marki modowe są najbardziej wartościowe?
  12. ABC wyprzedażowych łowów. Czy wiesz, co naprawdę warto kupić podczas sezonowych obniżek?
  13. Czym dobrze jest się kierować podczas zakupu okularów przeciwsłonecznych?
  14. Pamięć mięśni – na czym polega?
  15. Lekcja stylu: czego nauczyliśmy się od Davida Beckhama?
  16. O czym mówi BMI i jak obliczyć ten wskaźnik?
  17. Lekcja stylu: czego nauczyliśmy się od Oliviera Janiaka?
  18. Jaki prezent podarować kobiecie z okazji rocznicy? Sprawdź nasze propozycje
  19. Zrób coś dobrego dla swoich jelit i dostarcz im błonnik
  20. Najmodniejsze okrycia wierzchnie na wiosnę 2021
  21. Jak się pozbyć zakwasów? Poznaj sprawdzone sposoby redakcji
  22. Luksusowe zegarki – 3 modele warte uwagi
  23. 5 sposobów na pozbycie się suchej i swędzącej skóry
  24. W co się ubrać, jeżeli zostałeś zaproszony na imprezę pierwszokomunijną?
  25. Jak dbać o jeansy, by długo prezentowały się zjawiskowo?
  26. Gucci sprzedaje sneakersy za niecałe 50 złotych. Podczas zakupów czeka jednak na Ciebie mały haczyk…
  27. Sportowy look 2021 – jak stworzyć modny i wygodny zestaw
  28. Jak można wzmocnić odporność psychiczną? Pięć sprawdzonych porad
  29. Szykujesz się do wakacji? Nie zapomnij spakować stylowych kąpielówek
  30. Trzy zasady zdrowego grillowania
  31. Dlaczego oddychanie jest tak ważne podczas treningu i jak robić to prawidłowo?
  32. Buty na wiosnę wybrane? Jeśli polujesz na najmodniejsze, celuj w białe sneakersy
  33. Na telewizorze czy projektorze – na czym lepiej oglądać filmy?
  34. Matchy-matchy? Nie w tych przypadkach. Sprawdź, których elementów garderoby nie powinno się dobierać w pary
  35. 5 nawyków zadbanych mężczyzn
  36. Męska moda w stylu retro – najciekawsze dodatki i ubrania na sezon 2021
  37. Moda męska plus size – jak dobrać do niej ubrania i dodatki?
  38. 5 ćwiczeń, które wykonywane regularnie, przyniosą Ci upragniony sześciopak
  39. Kilka wskazówek, jak wybrać idealny pasek
  40. Jak zacząć medytować i po co właściwie to robić?
  41. Jakie zegarki pasują nowoczesnemu mężczyznie?
  42. Jak dbać o garnitur, by długo prezentował się nienagannie?
  43. Przegląd modnych butów na wiosnę
  44. Czym dobrze jest się kierować podczas kupna zegarka?
  45. Brad Pitt zaprojektował własną kolekcję ubrań. Zobacz efekty jego współpracy z marką Brioni
  46. Dlaczego krem pod oczy powinien stać się częścią Twoich pielęgnacyjnych rytuałów i na jakie produkty warto postawić?
  47. Przeszczep włosów – wszystko, co chciałbyś o nim wiedzieć, ale wstydzisz się zapytać
  48. Bieganie na bieżni – wszystko, co trzeba wiedzieć o tym treningu
  49. Nowy element zegarka z księżycowego spaceru
  50. Czy chrapanie może być niebezpieczne? Poznaj jego przyczyny i sposoby leczenia
  51. Chcesz wybielić zęby? Oto 5 faktów, które trzeba znać przed wykonaniem tego zabiegu
  52. Jak stylowo przetrwać przedwiośnie? Oto szczypta inspiracji
  53. Czy naprawdę wiesz wszystko o probiotykach? Przedstawiamy najpopularniejsze fakty i mity
  54. Peeling do twarzy – dlaczego warto go używać lub pożyczyć od dziewczyny?
  55. Jak dobrać garnitur? Podpowiadamy, czym się kierować przy zakupie
  56. Jaki skład powinny mieć dobre kosmetyki do pielęgnacji brody?
  57. 6 zasad, dzięki którym samodzielnie obetniesz włosy i… nie przestraszysz się własnego odbicia w lustrze
  58. Męski must-have na lato przeniesie Cię do upalnej Havany
  59. 5 planszówek, które według naszej redakcji są doskonałą rozrywką na wieczór z przyjaciółmi
  60. Trening w domu – podpowiadamy, w jakie przyrządy do ćwiczeń warto zainwestować
  61. Jak pozbyć się z twarzy opuchnięcia po nieprzespanej nocy?
  62. Tej wiosny zacznij nosić różowy
  63. Wyjaśniamy, co właściwie alkohol robi z naszym organizmem i podajemy przepisy na pyszne drinki zero procent
  64. Lekcja stylu: czego nauczyliśmy się od Justina Timberlake’a?
  65. Chcesz mieć długie włosy? Trzymaj się tej instrukcji zapuszczania
  66. Trendy wiosna-lato 2021, które najchętniej wypróbowałbyś już dziś
  67. Bucket hat, czyli kapelusz wędkarski króluje na ulicach. Jak go nosić?
  68. Chcesz przejść na wegetarianizm? Oto 5 mitów, w które nie powinieneś wierzyć
  69. Jak chronić prywatność w sieci? Oto kilka cennych wskazówek
  70. 3 pary butów, które przydadzą się każdemu facetów do stworzenia stylowego, casualowego looku
  71. Chcesz zacząć trenować jogę? Oto 4 powody, które potwierdzą, że to dobry pomysł
  72. Najbrudniejsze miejsca w domu – gdzie gromadzi się najwięcej zarazków?
  73. 4 kwestie, o których warto pamiętać, wybierając dla siebie trenera personalnego
  74. Czy problemy z erekcją mogą wpływać negatywnie na Twoje zdrowie?
  75. Z tymi trendami pożegnaliśmy się i mamy nadzieję, że nigdy nie będziemy witać ich z powrotem
  76. Novak Djoković zwycięża w wielkim stylu, a my sprawdzamy szafę mistrza
  77. Wszystko, co o perfumach powinien wiedzieć facet
  78. 5 faktów o brodzie, które powinien znać każdy szanujący się brodacz
  79. Czy mięso wydrukowane w 3D i hodowane w laboratorium może równać się temu prawdziwemu?
  80. Jesteś fanem odpowiedzialnej mody i porządnego dżinsu? Ta kolekcja została stworzona dla Ciebie
  81. Chcesz rozpocząć przygodę z joggingiem zimą? Podpowiadamy, jak zacząć biegać o tej porze roku
  82. Sprawdź, jak sauna wpływa na urodę i zdrowie oraz w jaki sposób powinno się z niej właściwie korzystać
  83. Jakie są rodzaje wąsów i jak brzmi sekret ich świetnego wyglądu?
  84. 9 walentynkowych prezentów w przystępnej cenie, dzięki którym zdobędziesz serce ukochanej
  85. Jak raz na zawsze pozbyć się brzydkiego zapachu stóp?
  86. Męski manicure w domowym zaciszu – instrukcja krok po kroku
  87. Konta na Instagramie, dzięki którym będziesz lepszym szefem kuchni
  88. Czy przed łysieniem można się uchronić?
  89. Jak wybrać pierścionek zaręczynowy? Trzymając się tych 5 rad, możesz liczyć na sukces
  90. Lekcja stylu: czego nauczyliśmy się od Harry’ego Styles’a?
  91. 4 aplikacje modowe, które każdy stylowy facet chce mieć w swoim telefonie
  92. Mgiełka do twarzy – co to jest i jak się ją stosuje?
  93. Najmodniejsze modele męskich butów na zimę
  94. Czy warto robić trening na kacu? Znamy odpowiedź na to pytanie
  95. 6 filmów, z których można uczyć się stylu
  96. Jak dopasować płaszcz do sylwetki? Sprawdźcie, w jakim modelu zaprezentujecie się najlepiej
  97. Szukasz sportowych ubrań? Propozycje Sinsay mogą być tym, czego potrzebujesz
  98. Jak dbać o białe koszule?
  99. 3 skuteczne sposoby, jak się zmotywować do ćwiczeń w nowym roku
  100. Jak dobrać oprawki do kształtu twarzy?
  101. Balsam po goleniu – dlaczego warto go używać i czym kierować się przy jego zakupie?
  102. Czy wiesz, że brak snu znacząco niszczy mózg?
  103. Niebieskie światło wpływa na zaburzenia apetytu
  104. Czy można wypić za dużo wody?
  105. Najpopularniejsze filmy i seriale, które oglądaliśmy na Netflixie w 2020 roku
  106. Czy uprawianie sportu w maseczce jest bezpieczne dla zdrowia?
  107. Kwiaty wpływają na pamięć i ciśnienie – jak to możliwe?
  108. 10 tysięcy kroków to za mało? Zrób dwa razy tyle, a podziękuje Ci serce
  109. TC Candler wybrał najpiękniejszą kobietę na świecie w 2020 roku
  110. Czy długi sen to krótka droga do utraty wagi?
  111. Masz problemy z zasypianiem? Naukowcy potwierdzili, że pomoże Ci gorący prysznic
  112. Dodaj te ćwiczenia do codziennego treningu, a szybciej schudniesz
  113. Pomarańcza pomoże Ci schudnąć – to potwierdzone naukowo!
  114. 9 stylowych prezentów, z których z pewnością ucieszy się Twój ojciec, brat czy przyjaciel
  115. W jaki sposób stworzyć stylowy look na święta i Nowy Rok? Oto kilka wskazówek
  116. Jak zapuścić naprawdę piękną brodę? Poznajcie 3 kroki do sukcesu
  117. Jaki dress code obowiązuje na home office? Podpowiadamy, co założyć w razie nagłej wideokonferencji
  118. Noszenie maseczki może powodować wypryski na twarzy. Podpowiadamy, jak skutecznie pozbyć się pryszczy
  119. Picie wody podczas treningu zwiększa sportowe wyniki
  120. Jak dbać o tatuaż?
  121. Co powinno się znaleźć w garderobie każdego stylowego faceta? Oto 7 must-have’ów
  122. Pompadour to najmodniejsza fryzura tego sezonu. Sprawdź, jak ją układać
  123. 5 trendów na sezon jesień–zima 2020/21, które powinien znać każdy stylowy mężczyzna
  124. 12 stylowych looków na zimę, które z łatwością odtworzysz
  125. Pharrell Williams podzielił się swoim sposobem na młody wygląd i… wypuścił linię kosmetyków
  126. Szukasz kurtki puchowej na siarczyste mrozy? Znajdziesz ją w nowej kolekcji Diverse
  127. Stylowe koszule od 60 złotych, w których będziesz chciał spędzić Święta

Dbając o swoje ciało, dzięki regularnym ćwiczeniom, zdrowej diecie czy odrzuceniu szkodliwych nawyków, nie możesz zapominać o swoim zdrowiu psychicznym. Szeroko popularny self-care oznacza nie tylko poświęcenie uwagi swojemu organizmowi, ale także znalezienie w ciągu dnia chwili na relaks. Nie pozwól, żeby stres wynikający z ciężkiej pracy, nadmiaru obowiązków czy relacji z bliskimi wpłynął negatywnie na komfort Twojego życia. 

Kiedy skupisz się na swoim zdrowiu psychicznym, zauważysz także znaczną poprawę swojego zdrowia fizycznego. Oto kilka sprawdzonych porad na to, jak zadbać o dobre samopoczucie.

Znajdź czas na odpoczynek

Niezależnie, jak dużo masz do zrobienia, musisz znaleźć w ciągu dnia chwilę, kiedy całkiem się zresetujesz. Obowiązki nie uciekną, a Ty po przerwie wrócisz do swoich zadań ze zdwojoną energią. Nie obawiaj się wyłączenia na moment telefonu czy komputera, skrzynka mailowa i powiadomienia na smartfonie poczekają; przerwa od napływającej z każdej strony bodźców wyjdzie Ci na dobre. Znajdź moment na przeczytanie rozdziału książki, partyjkę ulubionej planszówki albo długi spacer z psem. 

Zadbaj o relację z bliskimi

W codziennym biegu ciężko znaleźć chwilę na kontakt z rodziną lub przyjaciółmi, którzy przecież również zajęci są swoimi sprawami. Nie da się jednak ukryć, że utrzymywanie relacji z bliskimi daje nam poczucie bezpieczeństwa i pewność, że w razie czego mamy na kim polegać. Tak samo budująca jest świadomość, że inni uważają nas za osoby godne zaufania. Jeśli dopiero szukasz swojego miejsca i nie masz stałej grupy znajomych, dobrym rozwiązaniem będą społeczności łączące ludzi o podobnych zainteresowaniach albo wstąpienie do organizacji, które podziela Twoje życiowe przekonania.

Pozwól sobie na zmianę

Niezależnie, czy tego chcesz, czy nie, zmiana to nieodłączna część naszej codzienności. Jeśli nauczysz się, że na pewne rzeczy nie masz wpływu i istnieją sytuacje, którym nie jesteś w stanie zapobiec, zaoszczędzisz sobie wiele stresu, który zazwyczaj powoduje w nas poczucie winy. Koncentrując się na tym, co poszło nie tak, możesz przeoczyć kolejne szanse podsuwane Ci przez los, dlatego nawet na ciężką sytuację warto spojrzeć z perspektywy obserwatora i ocenić swoje położenie bez zbędnych emocji. 

Pamiętaj – sport to zdrowie!

Niektórzy się z tym nie zgodzą, inni od razu przyklasną. Gdy chodzi nie tylko o stan fizyczny Twojego organizmu, ale też stan psychiczny, warto słuchać tego, co mówi Twoje ciało. Czasami nadanie odpowiedniego rytmu dnia czy tygodnia, wystarczy, żeby poczuć się lepiej. Pomocne w tym mogą być właśnie ćwiczenia, których regularność utrzyma Cię na właściwym miejscu. Ruch wydobywa endorfiny, tak zwane hormony szczęścia, ważne jest jednak, by wybrać dla siebie tę formę, która faktycznie sprawi Ci przyjemność. 

Nie męcz się bieganiem, jeżeli nie masz na to ochoty. Może znajdziesz dla siebie odpowiednie ćwiczenia, a może wyjdziesz na rower? Najważniejsze jest to, by nie zapominać o sporcie w momencie, gdy Twoja kondycja psychiczna jest w gorszym miejscu. Niektórym ludziom skupienie się na czymś innym, ułatwia funkcjonowanie – tym czymś może być właśnie sport i ruch, które wymagają od Ciebie dużej uwagi. Ćwiczenia mogą wspomóc stan Twojego zdrowia psychicznego tylko wtedy, gdy nie zmęczysz swojego organizmu. 

Słuchaj swojego ciała

Pamiętaj o tym, by nawadniać organizm, a decydować się na mniej kofeiny. Wiedziałeś, że woda ułatwia Ci koncentrację i dzięki jej piciu czujesz się mniej zmęczony? Najważniejsza jest odpowiednia ilość wody. Większość z nas pije jej za mało. By temu zapobiec, coraz popularniejsze stały się aplikacje, które obliczają, ile wody dziennie powinieneś wypić, biorąc pod uwagę Twoją masę ciała i tryb życia – aktywny lub siedzący. Kofeina z kolei odwodnia Twój organizm i sprawia, że możesz być bardziej narażony na stres! 

W dzisiejszych czasach i szybkim trybie życia, który prowadzą młodzi ludzie, to szczególnie ważne. Podobnie jak odpowiednia ilość snu. Nie zapominaj o tym, myśląc, że jest jeszcze tyle rzeczy do zrobienia – odpowiedni wypoczynek pozwoli Ci czuć się lepiej psychicznie, a przez to być bardziej produktywnym.

Przeczytaj też: CZY NAPRAWDĘ WIESZ WSZYSTKO O PROBIOTYKACH? PRZEDSTAWIAMY NAJPOPULARNIEJSZE FAKTY I MITY

Zdjęcie główne: Andrea Piacquadio/ pexels.com

Tagi:
Gabriela Matyszczak
Wielbicielka naturalnych kosmetyków, dużą wagę przywiązuje do certyfikatów i składów. Nie boi się odważnych kolorów i z niecierpliwością wypatruje nowych trendów w branży beauty. Interesuje się modelingiem, obserwuje poczynania największych domów mody i śledzi na bieżąco social media największych top modelek.

0 Komentarzy

Napisz komentarz