Jak przygotować paczkę dla kontrahentów?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Zastanawiasz się, jak przygotować paczkę w ciekawy sposób? Prowadzisz własną działalność i chcesz, żeby wyróżniała się na rynku i zapadała w pamięć zamawiającym od Ciebie klientom? To bardzo dobrze, bo oryginalność jest receptą na świetną reklamę!

Zadbaj o wygląd paczek

Pamiętaj, że dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Przygotowując materiały wysyłkowe dla kontrahentów postaraj się, by wyglądały schludnie i czysto. Jeśli przesyłasz produkty, które mogą ulec rozbiciu, wylaniu i przesiąknięciu, koniecznie pomyśl o ich dodatkowym zabezpieczeniu. Jeśli nadajesz pakiety, zawsze oddzielaj od siebie przedmioty, które mogą uszkodzić inne. Niezwykle ważne jest również zadbanie o odpowiedni dobór opakowania. Zanim w ostatnim kroku umieścisz na nim naklejki papierowe, upewnij się, że produkty zostały odpowiednio odizolowane. Pamiętaj, że klient może nie złożyć u Ciebie ponownego zamówienia, jeśli będzie niezadowolony z któregokolwiek aspektu wysyłki – postaraj się więc nie nadawać swoich produktów w foliówkach, ale zainwestuj w bardziej stabilne opakowania, na przykład kartony, a co najmniej folię bąbelkową do zabezpieczenia.

Dodaj coś od siebie

Oryginalność i kreatywność to z pewnością ważne składowe sukcesu. Jeśli chcesz zapaść w pamięć klienta, zainwestuj w drobiazg, który wyróżni Cię na tle innych wysyłających. To może być spersonalizowana naklejka z logo Twojej działalności lub coś nawiązującego do branży – idealną propozycję możesz znaleźć na przykład tutaj: https://naklejkon.pl/. Czasami prywatni klienci zostawiają sobie opakowania, w których dotarła do nich przesyłka – w takiej sytuacji obecne na kartonie logo albo znak rozpoznawczy Twojej działalności może sprawić, że Twoja firma pozostanie w pamięci klienta na dłużej. Dodatkowo jest to miły gest, podobnie jak dorzucenie do przesyłki drobiazgu w postaci cukierka albo kartki z podziękowaniem za zakup i życzeniami miłego dnia.

Prezent dla kontrahenta

Doskonałym patentem na ocieplenie wizerunku swojej działalności, jest prezentowanie klientom drobiazgów, które nie kosztują Cię wiele, ale pozwalają na utworzenie miłego skojarzenia z Twoją firmą. To mogą być magnesy nawiązujące do sprzedawanych przez Ciebie produktów (zamówisz je na przykład tutaj: https://naklejkon.pl/category/magnesy), wlepy lub naklejki, breloczki albo niewielki, dodatkowy produkt z Twojego sklepu dodawany do większych zamówień. Pamiętaj, że solidna i dobrze kojarzona marka to podstawa świetlanej kariery!

Zdj. główne: Erda Estremera/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

15 + 12 =

Rekomendowane
Nowoczesne pralki. Jak wybrać najlepszy model?
Nowoczesne pralki. Jak wybrać najlepszy model?
Pralka to jeden z podstawowych sprzętów w każdym domu, który jest używany bardzo często.
9 pomysłów na romantyczną randkę
9 pomysłów na romantyczną randkę
Chcesz zaskoczyć swoją drugą połówkę, ale brakuje Ci pomysłu? Sprawdź nasze propozycje na niezapomniane randki i wybierz coś dla Was!
Obrączki dwukolorowe – wyjątkowy symbol miłości i harmonii
Obrączki dwukolorowe – wyjątkowy symbol miłości i harmonii
Obrączki dwukolorowe to eleganckie i wyjątkowe pierścionki, które stają się symbolem nie tylko małżeńskiego związku, ale również harmonii i wzajemnego uzupełnienia. W tym artykule przyjrzymy się znaczeniu obrączek dwukolorowych, ich różnorodności oraz dlaczego stanowią popularny wybór dla par, które pragną wyrazić swoją miłość w unikalny sposób.
Ostatnie wpisy