Jak przygotować paczkę dla kontrahentów?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Zastanawiasz się, jak przygotować paczkę w ciekawy sposób? Prowadzisz własną działalność i chcesz, żeby wyróżniała się na rynku i zapadała w pamięć zamawiającym od Ciebie klientom? To bardzo dobrze, bo oryginalność jest receptą na świetną reklamę!

Zadbaj o wygląd paczek

Pamiętaj, że dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Przygotowując materiały wysyłkowe dla kontrahentów postaraj się, by wyglądały schludnie i czysto. Jeśli przesyłasz produkty, które mogą ulec rozbiciu, wylaniu i przesiąknięciu, koniecznie pomyśl o ich dodatkowym zabezpieczeniu. Jeśli nadajesz pakiety, zawsze oddzielaj od siebie przedmioty, które mogą uszkodzić inne. Niezwykle ważne jest również zadbanie o odpowiedni dobór opakowania. Zanim w ostatnim kroku umieścisz na nim naklejki papierowe, upewnij się, że produkty zostały odpowiednio odizolowane. Pamiętaj, że klient może nie złożyć u Ciebie ponownego zamówienia, jeśli będzie niezadowolony z któregokolwiek aspektu wysyłki – postaraj się więc nie nadawać swoich produktów w foliówkach, ale zainwestuj w bardziej stabilne opakowania, na przykład kartony, a co najmniej folię bąbelkową do zabezpieczenia.

Dodaj coś od siebie

Oryginalność i kreatywność to z pewnością ważne składowe sukcesu. Jeśli chcesz zapaść w pamięć klienta, zainwestuj w drobiazg, który wyróżni Cię na tle innych wysyłających. To może być spersonalizowana naklejka z logo Twojej działalności lub coś nawiązującego do branży – idealną propozycję możesz znaleźć na przykład tutaj: https://naklejkon.pl/. Czasami prywatni klienci zostawiają sobie opakowania, w których dotarła do nich przesyłka – w takiej sytuacji obecne na kartonie logo albo znak rozpoznawczy Twojej działalności może sprawić, że Twoja firma pozostanie w pamięci klienta na dłużej. Dodatkowo jest to miły gest, podobnie jak dorzucenie do przesyłki drobiazgu w postaci cukierka albo kartki z podziękowaniem za zakup i życzeniami miłego dnia.

Prezent dla kontrahenta

Doskonałym patentem na ocieplenie wizerunku swojej działalności, jest prezentowanie klientom drobiazgów, które nie kosztują Cię wiele, ale pozwalają na utworzenie miłego skojarzenia z Twoją firmą. To mogą być magnesy nawiązujące do sprzedawanych przez Ciebie produktów (zamówisz je na przykład tutaj: https://naklejkon.pl/category/magnesy), wlepy lub naklejki, breloczki albo niewielki, dodatkowy produkt z Twojego sklepu dodawany do większych zamówień. Pamiętaj, że solidna i dobrze kojarzona marka to podstawa świetlanej kariery!

Zdj. główne: Erda Estremera/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Czy długi sen to krótka droga do utraty wagi?
Czy długi sen to krótka droga do utraty wagi?
Okazuje się, że długie godziny pod kołdrą mogą sprzyjać utracie nadprogramowych kilogramów.
Orzech orzechowi nierówny. Które gatunki są najzdrowsze, a które mają najmniej kalorii?
Orzech orzechowi nierówny. Które gatunki są najzdrowsze, a które mają najmniej kalorii?
Sprawdź, co kryją w sobie najpopularniejsze gatunki orzechów!
Uzależnienie od cukru – jak je rozpoznać i jak z nim walczyć?
Uzależnienie od cukru – jak je rozpoznać i jak z nim walczyć?
Uwielbiasz słodycze i ciężko Ci się oprzeć łakociom na co dzień? Sprawdź, czy nie jesteś uzależniona od cukru i dowiedz się, jak wrócić na zdrowe tory!
Ostatnie wpisy